Kievstar +38067 658-54-22
MTC +38050 206-14-63
Life +38063 935-67-58
Beeline +38068 197-67-94
+38044 577-57-77
+38044 331-77-05
+38044 222-88-33
sales@viconsult.com

Найменування місць походження товарів

Як практикуючі у сфері товарних знаків, знаємо, що питання, що стосуються можливості реєстрації географічних зазначень, виникають постійно. Часто потрібне спеціальне дослідження, в ході якого потрібно оцінити те або інше позначення з урахуванням норм чинного законодавства і власної практики.

Географічні вказівки є об'єктом правової охорони за умови їх використання для ідентифікації товарів, що походять з певних географічних місць і мають у споживача певну репутацію, обумовлену або якістю, або іншими характеристиками товару, пов'язаними виключно або головним чином з місцем його походження.

В Україні правовая охрана географических указаний осуществляется Законом Украины «Про охорону прав на зазначення походження товарів».

Поняття географічне вказівки можна розділити на дві групи:

- вказівку місць походження товарів

Під вказівками місць походження товарів прийнято розуміти позначення, вказують на місце походження товару, популярність і репутація якого пов'язана з цим місцем. Вони (вказівки) можуть бути виражені:

  • у вигляді слів образотворчих позначень
  • у вигляді образотворчих позначень.
  •  Вказівка місця походження товару це позначення, пов'язане з місцем, яке повинно бути географічно визначено, тобто реально існувати і бути позначеним.

-  найменування місць походження товарів

Поняття «найменування місця походження товару» є унікальним об'єктом інтелектуальної власності, що дозволяє в установленому законом порядку закріпити за виробниками регіону забезпечують певні якості продукції завдяки природним умовам: клімат, склад грунту або води, а так само технологією його виготовлення на основі тривалого досвіду, секретів виробництва, традицій і культури, що населяють дану місцевість та беруть участь у виробництві цього товару людей.

 

 

Найбільш відомими у світі найменуваннями місця походження товарів є пармезан, Бургундські вина. В Україні, приміром, це мінеральна вода Миргородська, Кримські вина.

Якщо брати до увазі товарний знак і найменування місця походження товару, то основне відмінність - це саме зв'язок якості товару з регіоном, де випускається товар. Крім цього, на відміну від товарних знаків правом на одне і те ж найменування місця походження товарів можуть мати кілька підприємців даного географічного регіону, що випускають одну й ту ж продукцію, а не строго одне підприємство як у випадку з товарним знаком.  

 Виробник, маркуючи товар найменуванням місця походження, то таким самим відзначає достовірне місце його походження, гарантує наявність в товарі особливих властивостей, завдяки яким виділяє товар з маси однорідних. Природно, що купують товари, які позитивно зарекомендували себе, і знаходять такий товар саме за допомогою найменування місця походження товару. Таким чином, зведення, популярність, авторитет найменування місця походження товару у споживачів виступає показником особливої ??якості продукції, цим же стимулюючи його виробництво.


Співробітники патентно-юридичної агенції Віконсалт оперативно, якісно, комплексно і професійно нададуть Вам консультацію.

Довіряйте професіоналам. Ми завжди раді співпрацювати з Вами!